Treinreis naar Kyoto

23 april 2018 - Tokio, Japan

zaterdag  21 april.

Takayama eerst de ochtendmarkt bezocht en aansluitend een fikse wandeling gemaakt in de prachtige natuur waar hier ook nog de bloesem te zien was. We liepen van tempel naar tempel. Na de lunch zijn we met de trein richting Kyoto gegaan wat ruim twee uur en een kwartier duurde. In Nagoya zijn we overgestapt op de beroemde Shinkansen, waarmee we zelfs even een top snelheid van 270km. hebben behaald. Deze trip duurde een half uur en toen arriveerden we in Kyoto. Het hotel was tegenover het station en iedereen verlangde toen wel erg naar zijn bedje.

zondag 22 april

Vroeg ontbijten. want er stond een fietstocht op het programma. Met z'n vijftienen eerst de fietsen opgehaald en toen dwars door Kyoto. Schitterend, eerst langs de rivier en daarna kris kras door de kleinste straatjes van Kyoto. Heel veel tempels gezien natuurlijk, Met als hoogtepunt de gouden tempel. Geweldig om op deze manier Kyoto te ontdekken en dat op een gewoon fietsje zonder ondersteuning zo'n 25 km. Ik ben best trots op mezelf.

1. Theo en Irmgard:
    23 april 2018
    Wat en mooi programma en nog sportief ook. Leuk om de foto's te zien!!!
  2. Martine en Wim:
    23 april 2018
    Ziet er allemaal geweldig uit. Dat is echt genieten met veel activiteiten en allemaal mooie foto's. Veel plezier ....
  3. Renate:
    23 april 2018
    Adembenemend hè, die gouden tempel in Kyoto? Wij vonden het toen moeilijk om weg te gaan en bleven maar foto's maken. Geniet!
  4. Lammert en Gerda:
    23 april 2018
    Prachtige foto’s.Geweldig jouw verhaal.Een hele belevenis met z’n allen op de fiets.
    Veel plezier.
  5. Annemarie:
    23 april 2018
    Weer een mooi verhaal, wat een onderneming steeds, geweldig, ook die trein en dan fietsen in z,n stad, erg druk??
  6. Ineke:
    23 april 2018
    Geweldig weer om jullie avonturen te lezen.
  7. Janny en Herman:
    24 april 2018
    Mooi die tempel met al dat groene bomen erbij, geniet ervan.