de reis naar Tokio

15 april 2018 - Tokio, Japan

Zaterdagmorgen 14 april. Het is eindelijk zover, de grote reis gaat beginnen. Edwin en Carolien komen ons om half negen ophalen om naar het station te brengen. We dachten dat het niet zo druk zou zijn, maar dat was even anders. We. konden nog net in het gangetje op de klapstoeltjes zitten, maar.... de vakantie was nu echt begonnen. De formaliteiten op Schiphol vielen mee, zodat we heerlijk van de koffie konden genieten. Foto's maken van de prachtige bollenvelden lukte niet omdat het helaas helemaal bewolkt was. Inmiddels hebben we al 9 uur gevlogen en hebben nog ruim 2 uur voor de boeg voordat we in HongKong zijn waar we 3 uur hebben voor de transfer naar Tokio, deze vlucht duurt dan nog 5 uur. In Tokio worden we dan opgewacht door onze reisleider Peter en maken we kennis met onze andere reisgenoten. De reis naar het hotel is nog 1,5 uur, al met al een pittige reis. Het is een prachtig hotel en via het hotel schijn je in een soort mall met allemaal eettentjes te komen. Nadat we een klein tukje hebben gedaan zijn we dus op zoek gegaan om iets te eten en dat is dus gelukt. Morgen staat ons een drukke dag te wachten. We beginnen de dag met een sushi ontbijt op de vismarkt, leuk! Maar nu eerst....slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lex en Tineke:
    15 april 2018
    Fijn dat we jullie kunnen volgen en mee mogen leven, geniet van de prachtige reis!!!
  2. Carolien:
    15 april 2018
    Fijn dat jullie goed over zijn gekomen. Geniet van jullie mooie reis! Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Welterusten voor nu en veel plezier morgen! 😘
  3. Corrie:
    15 april 2018
    Een bijzondere ervaring om jullie zo te volgen, wij nu de koffers aan het pakken voor de terugreis. Genieten....
  4. Ab & Tinie:
    15 april 2018
    Mooie reis verder en geniet er van.
  5. Renate:
    15 april 2018
    Hier in Messina (Sicilië) zet het cruiseschip (de Riviera) zo koers richting Sorrento, op het vasteland van Italië. We boeken nog snel een auto, zodat we in Sorrento naar Positano en Pompeii kunnen rijden. Leuk hè, een reisblog in een reisblog. 😁
    Uiteraard heel veel plezier in Japan! Ik hoop dat jullie snel bij kunnen tanken zodat jullie alle indrukken goed kunnen registreren.
    @Corrie Ben heel benieuwd hoe jullie Dubai hebben ervaren!
  6. Fennie en Rik:
    15 april 2018
    Ha Wereldreizigers, wat een leuk 1e verslag van jullie vakantie en zo met die mooie foto,s wordt het voor ons ook een hele belevenis. Kijken uit naar het vervolg. Geniet er maar lekker van.
  7. Willem Hagen:
    Willem en Hennie.
    15 april
    Goed te horen dat de reis voorspoedig verlopen. Geniet er van. Lex ik ben benieuwd hoe je Tokio ervaart na ruim 30 jaar. Laat Joke je oude hotel nog even zien.😊
  8. Lammert en Gerda:
    15 april 2018
    Nog geen tijd gehad om eerder te reageren.De laatste dag van onze Dubai vakantie.Leuk om jullie reis zo mee te maken.Heel veel plezier in Japan en geniet ervan.
  9. Arie&Elly:
    16 april 2018
    Gelukkig is de reis goed verlopen. Bijtanken en dan genieten. Een hele fijne tijd in Japan. Geweldig zo'n reisblog.
    Op die manier reizen we met jullie mee.
  10. Janny en Herman:
    16 april 2018
    Geweldig ,dat jullie het zo na je zin hebben ,het zal er vast wel anders uitzien dan 30 jaar
    geleden .Als je op de vismarkt bent .koop dan een zoute haring die zal ik dan betalen.
    Een vliegreis van 16 uur is mij iets teveel. Ik wil wel een keer vliegen ,zolang ik maar met
    een been de grond kan raken.