foto's van 15 april

16 april 2018 - Tokio, Japan

Het sturen van de foto's is niet helemaal goed gegaan, ook is het verhaal 2x verstuurd.      In de herkansing.....

1. Theo en Irmgard:
    16 april 2018
    Weer een fantastische dag,toch . Nog heel veel meer!
  2. Wil en Henk:
    Mooi dat alles goed is gegaan met de reis en nu even een paar weken lekker genieten. Dat zal best wel lukken zo te zien na de eerste twee dagen en jullie verhalen. Leuk dat we zo ook een beetje mee mogen kijken naar jullie belevenissen.
  3. Willem Hagen:
    16 april 2018
    Zo zie maar Joke een mens vreest. Enz......Mooie plaatjes. Hier kun je ook hangen in de treinen. Alleen vechten wij ons naar binnen 😁😉
  4. Carolien:
    Wat een mooi verhaal. Dat klinkt allemaal goed. Leuk hoor! Mooie foto’s ook, vooral die meisjes en dames in kimono. Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal.
  5. Corrie:
    16 april 2018
    Wat een beleving en leuke foto’s.....dat er nog veel mogen volgen dan beleven wij de reis een beetje mee....